دريافت مستقيم مباني نظري فصل دوم پايان نامه علوم تربيتي درباره جهاني شدن آموزش و پرورش,مرجع فايل آنلاين

دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش ,فصل دوم مباني نظري و پيشينه پژوهش ,نمونه سوالات آزمون استخدامي اموزش و پرورش تفكيك رسته ها,دانلود پاورپوينت,طرح توجيحي با لينك مستقيم

دريافت مستقيم مباني نظري فصل دوم پايان نامه علوم تربيتي درباره جهاني شدن آموزش و پرورش,مرجع فايل آنلاين

۲۵ بازديد

مباني نظري فصل دوم پايان نامه علوم تربيتي درباره جهاني شدن آموزش و پرورش

برچسب ها : مباني نظري فصل دوم پايان نامه علوم تربيتي درباره جهاني شدن آموزش و پرورش , مباني نظري فصل دوم پايان نامه علوم تربيتي درباره جهاني شدن آموزش و پرورش

 

توضيحات دانلود

درباره اين فايل انتقادي داريد؟

راه هاي تماس با ما:

تماس با ما

شماره تماس : 09010318948

 

خريد

مباني نظري فصل دوم پايان نامه علوم تربيتي درباره جهاني شدن آموزش و پرورش

در 32 صفحه ورد قابل ويرايش با فرمت doc

توضيحات: فصل دوم پايان نامه كارشناسي ارشد (پيشينه و مباني نظري پژوهش)

همراه با منبع نويسي درون متني به شيوه APA جهت استفاده فصل دو پايان نامه

توضيحات نظري كامل در مورد متغير

پيشينه داخلي و خارجي در مورد متغير مربوطه و متغيرهاي مشابه

رفرنس نويسي و پاورقي دقيق و مناسب

منبع : انگليسي وفارسي دارد (به شيوه APA)

نوع فايل: WORD و قابل ويرايش با فرمت doc

 

قسمتي از متن مباني نظري و پيشينه

 

چارچوب نظري پايان نامه با موضوع

جهاني شدن آموزش و پرورش

 

جهاني شدن آموزش و پرورش

ما در دنياي كنوني در شرايطي قرار داريم كه مي بايستي در مورد آن از آگاهي نسبي برخوردار باشيم چون ما چه بخواهيم و چه نخواهيم، رفاه و امنيت و آينده همه مردم و ملل به طرز تفكيك ناپذيري با مسائل جهاني شدن گره خورده است.

فرآيند جهاني شدن بويژه در قلمروآموزش و پرورش بطور اجتناب ناپذيري متاثر ازشرايطي است درممالك پيشرفته جهان براي توسعه واستقرار نظام آموزش نوين خود درجهت پاسخگويي به احتياجات و حوايج منطقه اي ، كلي و به گونه اي فراگير در سطح جامعه جهاني مهيا كرده اند بدون توجه به چنين واقعيتي درك چگونگي منشاء سرآغاز و سرانجام تكوين فرآيند جهاني شدن آموزش وپرورش ميسرنيست.

پويندگان راه اصلاحات فرهنگي و پيشگامان و نهضت هاي تربيتي وعلمي در جهان سخت براين باورند كه هرگونه تحولات در قلمرو آموزش وپرورش ، بدون بهره گيري از ارجمند ترين و موجه ترين آراي تربيتي متقدمان و پويندگان راه اصلاحات كه شالوده هاي نظري وفكري محكم واستواري را براي اصلاحات و تحولات فرهنگي وآموزش فراهم مي سازد امكان پذير نبوده است. حال اگر سير تحولات آموزش وپرورش در كشورمان را ازقرون گذشته تاكنون مورد مداقه و بررسي قراردهيم به اين نتيجه مي رسيم كه يك مضمون فكري منسجمي كه بنيادهاي نظري و مولفه هاي آموزش جهاني واجتماعي را براي حركت هاي اصلاح طلبانه آموزش وپرورش ترسيم كند تاكنون وجود نداشته است . ليكن حاصل اغلب اين تلاشها ، طي دوره نسبتاً طولاني بيشتر محدود به ترجمه ، تاليف ، انتشار صد ها كتاب درسي و مقالات علمي در زمينه معرفي وشناسايي آراي تربيتي علما و فلاسفه قديم و جديد مغرب زمين از سقراط ، افلاطون ،ارسطو گرفته تا روسو ، پستالوزي ، هربارت ، ماريا مونته سوري و... دوركيم [1]و جان ديويي بوده است .

شواهد موجود بسياري از آثار بصورت كتاب و متون درسي در دانشگاهها ، مراكز آموزشي منتشر و بتدريج درشكل گيري و تدوين اهداف ، برنامه ها ، روشهاي تربيتي ميهن عزيزمان در نيم قرن اخير تاثير بسزايي برجاي گذاشته ، كه جريان توليد افكار تربيتي مستقل با مطالبات و تحولات فرهنگي كشورمان همخواني داشته است .مجموعه تفكرات وآراي عقايد تربيتي دانشمندان قديم و جديد ساير ممالك جهان و بهره گيري بي چون وچرا ، در تنظيم و تدوين مباني نظري هرگونه تغيير را به رغم شايستگي توام با استقلال انديشه و عمل تربيتي نتوانسته ايم در روند جهاني آموزش وپرورش نقش موثري را ايفاء كنيم .


[1] Dorkim

 

خريد

ساير محصولات ويژه

مباني نظري و پيشينه پژوهش درباره كيفيت زندگي ( فصل دوم پايان نامه )

مباني نظري و نمونه پايان نامه روانشناسي درباره شناخت درماني مبتني بر ذهن آگاهي M...

مباني نظري و پيشينه پژوهش راهبردهاي شناختي تنظيم هيجان ( فصل دوم پايان نامه )

مباني نظري و فصل دوم پايان نامه با موضوع جهت گيري زندگي

مباني نظري پايان نامه روانشناسي با موضوع كمال گرايي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.