دانلود پاورپوينت بررسي راهكارهاي عملي فعال‌سازي كارگاه‌هاي كامپيوتر مدارس

دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش ,فصل دوم مباني نظري و پيشينه پژوهش ,نمونه سوالات آزمون استخدامي اموزش و پرورش تفكيك رسته ها,دانلود پاورپوينت,طرح توجيحي با لينك مستقيم

دانلود پاورپوينت بررسي راهكارهاي عملي فعال‌سازي كارگاه‌هاي كامپيوتر مدارس

۲۴ بازديد

پاورپوينت بررسي راهكارهاي عملي فعال‌سازي كارگاه‌هاي كامپيوتر مدارس

پاورپوينت بررسي راهكارهاي عملي فعال‌سازي كارگاه‌هاي كامپيوتر مدارس
دسته: پاورپوينت
فرمت فايل: ppt
حجم فايل: 1022 كيلوبايت
تعداد صفحات فايل: 32

پاورپوينت بررسي راهكارهاي عملي فعال‌سازي كارگاه‌هاي كامپيوتر مدارس

درباره اين فايل انتقادي داريد؟

راه هاي تماس با ما:

تماس با ما

شماره تماس : 09010318948

 

 

خريد

پاورپوينت بررسي راهكارهاي عملي فعال‌سازي كارگاه‌هاي كامپيوتر مدارس

پاورپوينت بررسي راهكارهاي عملي فعال‌سازي كارگاه‌هاي كامپيوتر مدارس

 

پاورپوينت بررسي راهكارهاي عملي فعال‌سازي كارگاه‌هاي كامپيوتر مدارس داراي 32 اسلايد (ويژه رشته هاي مهندسي كامپيوتر) با ظاهري زيبا ، متفاوت ، مفيد، مختصر و قابل ويرايش مي باشد قسمتي از متن را ببينيد و در صورت تمايل خريد كنيد.

جامعه، نمونه آماري و روش نمونه‌گيري

جامعة‌ آماري پژوهش را مديران، معلمان و  دانش‌آموزان مدارس متوسطه استان اصفهان كه كارگاه‌هاي كامپيوتر آنها در سال 1380 به 5 دستگاه كامپيوتر و يك دستگاه اسكنر و چاپگر تجهيز شده‌بودتشكيل مي‌داد (380 مدرسه)، كه به روش نمونه گيري خوشه‌اي چند مرحله‌اي صورت رفت. در نهايت 60 نفر مدير، 180 نفر دبير و 240 نفر دانش‌آموز، انتخاب، و در پژوهش شركت داده و پرسشنامه‌ بين آنها توزيع گرديد. 

اهميت نظري پژوهش

با ارائه راهكارهاي مناسبي جهت فعال شدن كارگاه‌هاي رايانه‌اي مدارس مي‌توان اميدوار بود كه به اهداف زير دست يافت:

دبيران مدارس متوسطه در تدريس خود از فناوري‌هاي جديد بهره بيشتري ببرند.

كارايي دانش‌آموزان با استفاده از فناوري افزايش يابد.

با استفاده از يك مديريت مطلوب و ايجاد هماهنگي‌هاي لازم، اوقات فراغت معلمان و دانش‌آموزان به نحوي صحيح و پسنديده پرشود.

از كارگاه‌ها، در جهت افزايش آگاهي معلمان و دانش‌آموزان استفاده بهينه شود.

از كارگاه كامپيوتر در جهت ايجاد انگيزه براي آموزش و يادگيري بهتر توسط معلمان و دانش‌آموزان استفاده شود.

از به هدر رفتن سرمايه‌هاي مالي و مادي كه صرف تهيه كامپيوتر و راه‌اندازي كارگاه‌هاي رايانه‌اي مدارس شده‌است جلوگيري شود.

استفاده از فناوري و علوم ارتباطات و اطلاعات بين معلمان و دانش‌آموزان گسترش ‌يابد.

استفاده از مزاياي اطلاع رساني‌سريع و استفاده از تازه‌هاي علوم، توسط معلمان و دانش‌آموزان نهادينه شود.

ضرورت مسئله

كارل كرن(2002) رشد و توسعه يك كشور را در گرو ميزان اطلاعات مورد استفاده آن كشور مي داند.

كوراس(1998) از عصر اطلاعات به عنوان كشف جديد و شگفت‌‌انگيزي ياد مي‌كند.

پروفسور كولا(2000) بر لزوم رشد و توسعه راه‌هاي ارتباطي تاكيد مي‌كند.

ياوهس و گروهش(2000) مي‌نويسند: معلم‌ها بايد مرتباً مفاهيم جديد را ياد بگيرند و مهارت هاي قديمي را در بافت‌هاي جديد مجدداً ياد بگيرند بويژه با تغيير تكنولوژي و دست‌يابي به اينترنت نياز است كه معلمان در مدارس به مهارت‌هاي برنامه‌ريزي IT تسلط داشته باشند 

 


 

خريد

برچسب ها : پاورپوينت بررسي راهكارهاي عملي فعال‌سازي كارگاه‌هاي كامپيوتر مدارس , پاورپوينت بررسي راهكارهاي عملي فعال‌سازي كارگاه‌هاي كامپيوتر مدارس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.